تک کله لحافدوز چینی نیمه حرفه ای

 

 

یکی از انواع دستگاه های لحافدوز تک کله چینی، مدل نیمه حرفه ای است که در بازار عرضه می شود. اغلب این دستگاه هابه صورت فریم ثابت و دکل متحرک هستند که در ایران  اصلاحاً به آن تک کله های عنکبوتی میگویند؛ وجود دارند.

بیشتر این دستگاه ها دارای چرخ ضخیم دوز بوده و برخی از آن ها قیچی سرنخ زن اتومات نیز دارند. در اکثر مواقع کسانی که فضای کوچک کاری برای تولیدات خود دارند و نیاز به دستگاه ضخیم دوز به جهت تولید محصولات خود مثل لحاف، لحاف کرسی، تشک نشیمن، تشک مسافرتی یا مهمان، روکش صندلی، رویه تشک فنری و… تولید میکنند، این مدل از دستگاه مناسب آنها است.

photo_2023-01-17_17-28-19

این سبک از دستگاه ها در کنار مزایایی که دارد، مانند: فضای اشغالی کم، چرخ ضخیم دوز، نیمه حرفه ای بودن که گاهاً دارای قیچی سرنخ زن است، موتور سروو و… دارای معایبی هم هستند که حتما به هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد.

یکی از آنها ثابت بودن فریم است که باعث حرکت قسمت اصلی دستگاه که به آن دکل می گویند می شود.این قسمت به دلیل دارا بودن وزن بالا می تواند در حرکت به هنگام دوخت دستگاه را دچار استهلاک بیشتری نماید. این امر به معنی کوتاه تر بودن عمر دستگاه است که به همین علت به آن نیمه حرفه ای می گویند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مجموعه تماس بگیرید و
برای مشاهده فیلم درحال کار ستگاه بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

تلگرام

اینستاگرام

آپارات