دستگاه فنر زنی (فنر بونل)

فنر بونل (Bonnell Spring):
فنر بونل نوعی فنر متصل است که در ساخت تشک‌های فنری و طبی استفاده می‌شود. این نوع فنر از شبکه‌ی مخروطی دو طرفه حلزونی مانند تشکیل شده که شکل کلی آن شبیه به ساعت شنی است و به اصطلاح به آن کله قندی نیز گفته می شود. فنر بونل در ردیف‌های جداگانه در سرتاسر تشک چیده شده است که این ردیف‌ها با استفاده از بند کردن مارپیچی توسط یک سیم (فنر) بلند به یکدیگر بافته شده‌اند و نتیجه حاصل از این عمل ساخته شدن اسکلت تشک می شود.
بونل ها در دو دسته درشت و ریز (میکرو) تولید می شوند که خاصیت ارتجاعی آنها و همچنین نوع اسکلت و استقامتشان با یکدیگر متفاوت است و در سالهای اخیر بسیاری از شرکت‌ها و تولید کنندگان از فنر میکرو بونل در ساخت تشک استفاده می‌کنند که فنر‌های مورد استفاده در این نوع ریزتر بوده و باعث می‌شود سطح تشک سخت تر شده و در نتیجه از حالت فنری آن کاسته شود. عمر این تشک ها بیشتر بوده و درنتیجه محصول نهایی بهتری به وجود می آورد.البته که در بازار ایران همچنان عمده تولید کنندگان تشک و یا اسکلت تشک همچنان از فنرهای درشت استفاده می کنند.
دستگاه بونل زن:
در صنعت تولید کالای خواب به دستگاهی که از مفتول سیم، فنر در ابعاد مختلف تولید میکند دستگاه بونل و یا فنرزن می گویند که یکی از اصلی ترین دستگاه ها در تولید مواد اولیه تولید تشک فنری و یا طبی است. این دستگاه ها در مدل های چینی و ترک به صورت وارداتی در بازار عرضه می شوند و در انواع کارکرده و صفر قابل خرید می باشند.
قیمت دستگاه تولید فنر متنوع بوده و با توجه به مدل و سال ساخت آن در قیمت های مختلف موجود می باشند.شرکت اکسون ماشین نیز با تخصص خود در صنعت کالای خواب انواع دستگاه های مورد نیاز تولید کالای خواب را در رده دسته اول بازار ارائه میدهد. پس جهت خرید دستگاه مورد نیاز خود حتما با ما در تماس باشید

جهت بازدید از فیلم دستگاه ها روی لینک های زیر کلیک کنید:

تلگرام

اینستاگرام

آپارات