دستگاه گلدوزی رول به رول

 

از مهمترین و پرکاربردترین دستگاه های تولید کالای خواب در ایران می توان به دستگاه های گلدوزی رولی (رول به رول) و یا طاقه ای (طاقه زن) اشاره کرد. این سبک از ماشین آلات، پارچه و لایی را به صورت رول یا طاقه ای دریافت کرده و پس از دوخت به صورت رول یا طاقه ای از پشت دستگاه خارج می کند و امکان تولید محصول نهایی را به راحتی فراهم می کند.
معمولا این دستگاه ها در عرض ۳۲۰ سانتی متر وارد می شوند تا امکان دوخت دو رول ۱.۵ را به صورت همزمان وجود داشته باشد. شرکت اکسون ماشین که به عنوان یک مجموعه دسته اول در فروش ماشین آلات کالای خواب در حال فعالیت است، در انبار خود انواع این دستگاه ها در مدل و برندهای گوناگون را دارد که این امر سبب می شود بتوانید بازدید حضوری نیز از دستگاه ها داشته باشید. برای خرید دستگاه گلدوزی رول حتما با ما در ارتباط باشید.

 

دوخت این نوع از دستگاه ها بسیار ظریف و با دقت بوده و تنوع بسیار زیادی در طرح های آن وجود دارد که همین خصوصیت و دقت در دوخت باعث شده تا تولید کنندگان در صنوف مختلف مانند: تولید کالای خواب، پوشاک (تولید کاپشن و پافر، لایی دوزی پالتو، کت های جدید و به روز، کیف و کفش و…) تولید سرویس آشپزخانه، تولید سرویس نوزاد، روکش های صندلی و فرش … از دستگاه گلدوزی رول استفاده نمایند.

 

برندهای معتبر و موجود در بازار ایران که توسط شرکت اکسون ماشین تامین می شود :
هائولاندا، ریچپیش، یوبودا، چیشینگ
و همچنین برندهای خاص مورد نیاز شما نیز قابل سفارش گذاری نیز میباشد.

راه های ارتباطی دیگر

جهت دیدن فیلم درحال کار دستگاه از طریق لینک های زیر وارد صفحات مجازی ما شوید:

تلگرام

اینستاگرام

آپارات